سازمان دهنده اصلی 6 ژانویه باید ندای شورش های کاپیتول را مطرح کند. “من نمی خواهم به زندان بروم.”


سازمان‌دهنده 6 ژانویه، علی الکساندر، که خود را «بنیان‌گذار» جنبش «سرقت را متوقف کنید» رئیس‌جمهور سابق دونالد ترامپ، روز شنبه اعلام کرد که با درخواست کمیته انتخابات مجلس نمایندگان آمریکا برای تحقیق در مورد قیام کنگره موافقت خواهد کرد.

الکساندر در ویدئویی که در پلتفرم رسانه اجتماعی راستگرایان تلگرام منتشر شد، گفت: «شاید خبر احضار من توسط دموکرات‌ها در 6 ژانویه را از دست داده باشید. این یک موضوع میانی است که آنها می خواهند در مورد آن شرکت کنند، کاری که آنها می خواهند انجام دهند این است که من را به عنوان چهره یک جنبش برتری طلبانه سفیدپوستان ترسیم کنند که واقعاً وجود ندارد.»

الکساندر در مقابل پوستری که به انگشت وسط جانی کش خواننده می‌پرداخت، افزود که به “میهن پرستان” خود که مخالف کمیته بودند احترام می گذارد، اما آن را “حق گران قیمت” خواند و ادعا کرد که هزینه آن بین 250000 تا 500000 دلار است. برای مبارزه با محاکمه


آیا می خواهید خلاصه ای روزانه از همه اخبار و نظرات ارائه شده توسط سالن ارائه شود؟ در خبرنامه صبحگاهی ما، دوره تصادف، مشترک شوید.


الکساندر گفت: “راستش من پولی برای خرج کردن در صورتحساب ها ندارم، بنابراین برای این کمیته غیرانتخابی در ماه دسامبر به طور خصوصی اخراج خواهم شد.” من درخواست کردم که شهادت عمومی باشد، آنها با آن مطالبه همکاری نخواهند کرد.»

او افزود: «تنها دلیلی که من می‌روم این است که نمی‌خواهم به زندان بروم». بنابراین، با تهدید حبس – صرف ده ها، ده ها – ده ها هزار دلار برای وکلا، در ماه دسامبر به طور خصوصی از این کمیسیون حذف خواهم شد، هر چه در توانم باشد منتشر خواهم کرد.

مخاطب مثل مسخره دو دوست، نقشه های شکست خورده با بزرگترین شکست تمام شد. دست از دزدی بردارید

الکساندر در پست ضمیمه این ویدئو نوشت که قصد دارد “شواهد عکس-ویدئویی مبنی بر خرابکاری تظاهرات مسالمت آمیز او در 6 ژانویه” را به کمیسیون ارائه دهد.

اسکندر با اشاره به خود در سوم شخص نوشت: او همچنین شواهدی را به کمیسیون ارائه خواهد کرد که یکی از نزدیکانش به رئیس جمهور ترامپ خیانت کرده است. شخصی تصمیم گرفت از راهپیمایی بیضی برای میهن پرستان دستورالعمل بگیرد. علی می گوید عقب نشینی نکرد، کمیته دمکراتیک قبلا او را به زندان تهدید کرده است.

زیر را از طریق یوتیوب تماشا کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=aWE4eNrwfvE