سهام در انواع جدید COVID سقوط می کند.داو جونز بدترین روز سال است


به نظر می رسد انواع نیویورک-کرونا از آفریقای جنوبی در حال گسترش در سراسر جهان است، و پس از پیشنهاد اتحادیه اروپا برای توقف سفرهای هوایی از آفریقای جنوبی، موجودی در وال استریت در روز جمعه به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. میانگین صنعتی داوجونز 905 واحد سقوط کرد. شاخص S & P 500 2.3 درصد سقوط کرد. این بدترین روز از فوریه تاکنون بود و نزدک کامپوزیت بدترین کاهش را در دو ماه اخیر نشان داد.

موجودی سفر و انرژی یکی از بزرگ‌ترین بازنده‌ها است که رویال کارائیب، کارناوال و کروز نروژی همگی بیش از 10 درصد کاهش یافته‌اند.

بورس نیویورک در اوایل ساعت 13:00 به وقت استاندارد شرقی بسته شد.

این آخرین به روز رسانی اخبار و داستان قبلی در زیر است.

قیمت سهام روز جمعه به شدت سقوط کرد و ماه‌ها پیشرفت در کنترل همه‌گیری را تهدید کرد زیرا به نظر می‌رسد انواع جدید و بسیار عفونی کروناویروس از آفریقای جنوبی در حال گسترش در سراسر جهان هستند.

مقامات بهداشتی اروپایی به سرعت پیشنهاد تعلیق سفرهای هوایی از جنوب آفریقا را داده اند. در همین حال، مواردی از این نوع در شهرهای بزرگ آفریقای جنوبی مانند هنگ کنگ، بلژیک، تل آویو و ژوهانسبورگ یافت شده است.
میانگین صنعتی داوجونز در 20 دقیقه ابتدایی معاملات بیش از 900 واحد کاهش یافت و به 34917 رسید. شاخص S & P 500 با بدترین نرخ روز از اواخر سپتامبر 1.7 درصد سقوط کرد. شاخص نزدک کامپوزیت 1.1 درصد سقوط کرد.

قبلاً انواع دیگری از کروناویروس وجود داشت – نوع دلتا بخش زیادی از ایالات متحده را در طول تابستان ویران کرد – اما داده‌های اولیه در مورد این نوع نشان می‌دهد که انتقال آن راحت‌تر از انواع دیگر است. به نظر می‌رسد نشان می‌دهد.

تاثیر اقتصادی از قبل احساس می شود. پروازهای بین آفریقای جنوبی و اروپا یا در قرنطینه یا به طور کامل بسته شد. دلتا، یونایتد و امریکن ایرلاینز هر کدام حدود 9 درصد سقوط کردند و سهام خطوط هوایی به سرعت فروخته شد.

هنگامی که نوع جدیدی از کووید-19 در جنوب آفریقا ظاهر می شود، جهان وارد عمل می شود

قیمت نفت نیز به شدت کاهش یافت و نزدیک به 8 درصد سقوط کرد.
سرمایه گذاران به دلیل ترس از محاصره و افزایش ممنوعیت سفر، پول را به شرکت هایی منتقل کرده اند که از موج قبلی سود قابل توجهی برده اند، مانند Zoom Communications برای جلسات و Peloton برای تجهیزات ورزشی خانگی. سهم Peloton 3% و Zoom بیش از 8% افزایش یافت.
معاملات سهام در روز جمعه پس از شکرگزاری معمولاً آخرین روز سال است و بازار در ساعت 13:00 به وقت استاندارد شرقی بسته می شود. معاملات سبک می تواند زیان روز جمعه را تشدید کند و خریداران و فروشندگان را کاهش دهد.

جفری هالی از Oanda در گزارشی گفت: «سرمایه‌گذاران به احتمال زیاد ابتدا شلیک می‌کنند و بعداً سؤال می‌پرسند. این در رفتار بازار اوراق قرضه مشهود بود، جایی که بازده اوراق خزانه 10 ساله از 1.64 درصد در روز چهارشنبه به 1.51 درصد کاهش یافت. بازار اوراق قرضه آمریکا روز پنجشنبه به دلیل روز شکرگزاری بسته شد.

حق چاپ © 2021 ارتباطات AP. تمامی حقوق محفوظ است