شکن های فلش ماب در فروشگاه های برتر لس آنجلس ادامه دارد



در لس آنجلس، موج سرقت‌های فلش‌موب ادامه یافت، زیرا گروه‌های سازمان‌یافته کالاهای گرانقیمت را در جریان یورش به فروشگاه‌های مرکز بورلی و نوردستروم در پارک کانوگا قبل از روز شکرگزاری توقیف کردند.

اداره پلیس لس آنجلس در بیانیه ای مطبوعاتی اعلام کرد که نگهبان چهارشنبه شب هنگام ورود چند نفر به نوردستروم در Westfield Topanga & The Village در پارک کانوگا مورد حمله اسپری خرس قرار گرفت.

در مصاحبه با ایستگاه های تلویزیونی محلی، آلن همیلتون، معاون رئیس لس آنجلس گفت که سارقان با چند کیف پول لوکس فرار کردند.

همیلتون به سی بی اس لس آنجلس گفت که افسران پلیس بیشتری در مرکز خرید مستقر شدند، اما دزدان توانستند از آنها دوری کنند.

لس آنجلس همچنین حادثه مشابهی را بررسی کرد که در آن گروه‌ها روز چهارشنبه وارد چندین فروشگاه در مرکز بورلی شدند، کالاها را گرفتند و متواری شدند.

در بیانیه مطبوعاتی آمده است که پلیس به دنبال سرنخ هایی برای دستگیری شرکت کنندگان بود.

این دزدی دو روز پس از آن رخ داد که یک گروه سازمان یافته با شکستن یک پنجره و سرقت هزاران دلار کالا به مرکز خرید نوردستروم گروو وارد شدند.

پلیس لس آنجلس سه مظنون را در ارتباط با این حادثه دستگیر کرده است. پلیس چندین تکه لباس، حداقل یک صندوق و دستکش از خودروی مظنون کشف و ضبط کرد.

روز سه‌شنبه، میشل مور، رئیس LAPD به پلیس گفت که این اداره گشت‌زنی‌ها را تشدید می‌کند و منابع را به برخی از پست‌های ارشد اختصاص می‌دهد تا از موجی از سرقت‌های اوباش جلوگیری کند.

به گفته پلیس، در جریان سرقت دیگری در روز دوشنبه، شش نفر وارد داروخانه CVS در 5800 بلوک خیابان ورمونت جنوبی در جنوب لس آنجلس شدند و سه صندوق پول را سرقت کردند و حدود 8500 دلار پول نقد را با خود بردند.

روز یکشنبه، سارقان از پتک برای شکستن شیشه های لویی ویتون و خیابان پنجم ساکس در بورلی هیلز استفاده کردند.

به گفته پلیس، آنها نتوانسته اند وارد مغازه ها شوند و چیزی از آنها گرفته نشده است.

در شهرستان کنترا کوستا، ناحیه. آتی دیانا بکتون روز چهارشنبه اعلام کرد که سه نفر دستگیر و متهم به دزدی شدند که در آن حدود 90 نفر در 20 نوامبر با استفاده از سه ورودی جداگانه به نوردستروم در والنات کریک حمله کردند.

طبق گزارش جنایی، این گروه با پارک 25 خودرو در مقابل فروشگاه، بیش از 100000 دلار در دقیقه سرقت کردند.

در این شکایت آمده است که یکی از کارکنان نوردستروم با اسپری فلفل، دیگری با چاقو مورد حمله قرار گرفت و دو نفر مورد اصابت ضربات یا مشت قرار گرفتند.

دانا داوسون 30 ساله، جاشوا آندروود 32 ساله و رادنی رابینسون 19 ساله توسط اداره پلیس Walnut Creek دستگیر و به توطئه، دزدی، دزدی و دزدی خرده فروشی سازمان یافته متهم شدند.